redera kirjoittaa:

Verkkokauppa on löytänyt tiensä suomalaisten arkeen

Mediatiedote 12.1.2012 YLI 50-VUOTIAAT PÄÄTTÄVÄT VERKKOKAUPPOJEN MARKKINAOSUUKSISTA NYT – Verkkokaupan ja myymälän välillä ei eroa ostokokemuksena, miehet kirivät naisia ostoaktiivisuudessa ja kaikki ikäryhmät suosivat kotimaisia verkkokauppoja ulkomaisten sijaan kertoo Rederan ja Divian verkkoasiointitutkimus Tänään Divia-foorumissa julkaistu Rederan ja Divian tutkimus suomalaisten verkkoasiointikokemuksista paljastaa, että yli 50-vuotiaat ovat merkittävässä asemassa verkkokauppojen markkinaosuuksien jaossa, joka tapahtuu lähivuosina. [...] Lue lisää…

redera kirjoittaa:

Suomalaiset 2012

Lataa esitys (pdf): Suomalaiset2012pres Lue lisää…

Keskustelu: Kommentit poissa käytöstä

redera kirjoittaa:

Suomalaiset 2011

LUOKKAJAKO ONNELLISIIN MENESTYJIIN JA PASSIVISIIN TYYTYMÄTTÖMIIN ON JO TOTTA – Joka kolmas pohtii työpaikan vaihtoa, sosiaalinen media korvaa reaalikohtaamisia 20.4. julkaistu suomalaisten asenteita, toiveita ja käyttäytymistä selvittävä Rederan Suomalaiset 2011 – tutkimus paljastaa, että luokkajako onnellisiin, kuntoileviin menestyjiin ja passiivisiin tyytymättömiin suomalaisiin on jo totta. Tutkimuksen mukaan suomalaisten onnellisuus ei riipu tulo- ja koulutustasosta, vaan [...] Lue lisää…